Så löser man klädproblem.

Sitter här och SMSar fram och tillbaka med andra vännen S som ska följa med ut på roligheter i helgen.
Det skickas hej vilt om vad man ska ha på sig.
Jag: "Vad har man på sig när man går ut egentligen??"
Vännen S: " Alltså jag är helt fel person att fråga. Men du som alltid ser så chick ut ska väl inte ha några problem"
Jag " Chick vad är det för tantord?? ;) Ja det ska väl lösa sig.Puss och kram"
Vännen S" Du ser jag uttrycker mig t.o.m som en TANT. Hur ska detta gå till helgen??"
Jag " Äh vi tankar oss fulla med öl då blir allt och alla snygga. även vi ;)"
Vännen S" Bra lösning!!!!"
Jag "Systemet here we come"
Vännen S "Fyll lagret!!!! =)"

Och så löste vi det snabbt och enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback