Höstigt värre

Åååååååååhhh nu ska jag försöka att ta mig tillbaka in i bloggvärlden. Inte för att mitt liv är så super intressant just nu, det mesta handlar tyvärr om min lille kille =)
Tog en promenad ut till jobbet idag för att jag är tvungen att förbereda mig för mässan jag ska på imorgon.
Mamma ska vara med och vakta lillkille. Hon får komma med jämna mellan rum så att jag får mata honom.
Det mysiga är att vi ska bo på hotel mitt på avenyn så vi kan gå på stan lite på fredag innan vi åker hem. Mys!!

Har börjat träna oxå =) Det känns så skönt. Började förra tisdagen och *pepparpeppar* så har jag inte fått så mycket träningsvärk som jag trodde. Har trots allt inte tränat på 3 månander och så har jag fött barn, så jag får väl ge mig själv en klapp på axeln *s*

NÄ nu måste jag packa ihop visitkort och lite papper som jag tydligen ska ha med mig ner till Gbg.
Imorgon kl 0530 bär det iväg i stora familjebilen =)

Planer för kvällen är att fira vår  4 års dag och åka å köpa kläder till Lilla A på PoP.

Kram