Mina hjärtan

Männen som får mitt hjärta att slå hårdare.

Men fattar de inget?!?



Sitter för tillfället och hjälper två att våra säljare med hjälp av MSN.
Sliter snart mitt hår för de inte verkar fatta.
Hur svårt är det att trycka kringla(mac-tangent)+P????


Lunch!

Äntligen var det lunch.
Har, tyvärr, stoppat i mig en kebab m ris eftersom vi glömde gära matlåda till mig igår.
Konstigt, när jag inte lagar mat blir det ingen gjord om det inte är under pistolhot.
Nä nu är jag orättvis mot T han är jätte bra på att hjälpa till hemma. Han är super på att städa, men kanske inte lika bra på att laga mat =)

Jobbar första HELA veckan se 14/7 2006. Har jobbat några halvveckor när mamma & pappa har varit på långweekend. Å lite dagar in i mellan.
SÅ det känns som en mjukstart.
Vi är typ 7st på jobbet denna veckan och det är skönt.
Håller på att städa kontoret. Å det finns mycket damm kan jag säga.


Åh nu kom mamma med min älskade Rut. HOn springer för tillfället runt i korridoren och leker med en boll. Sötis

(fick henne att ligga still i 10sek)

NÄ nu ska jag gå och fixa ordning lite nya pärmar.