Julkort!

Är det bara jag som HATAR alla julkort som kommer med barn på?? Jag gillar inte det alls det det kommer ett julkort med ngns kompis barn på som sitter uppstyrd i en tomteluva etc och ser allmänt plågad ut.
T och jag kom överens om att nästa jul ska vi ta kort på hela lilla familjen å så ska jag Photoshopa oss så vi ser allmänt roliga ut å sen ska vi skicka dem. HaHAaaaaaa  Mooohaaaaaahaaaa.

Är det jag som har blivit en surkärring??? Vi hade fått ett idag meddelade T när han ringde mig på jobbet.
Hör i luren hur han funderar och tillslut säger han " Hon ser juh skit konstig ut, ser hon verkligen ut så?? F-n va lik sin mamma hon är, kanske hon ska se konstig ut. Hmmm....." Det är min gubbe det. Haahaaa lika skadad han.

Jaja i år får INGEN nåt kort på Alvin, å det kommer inte att få.
Det är som med Peak-kläder. Jag å min kära vän
J gjorde upp en pakt att jag skulle ge henne summan för plagget om jag köpte nåt från Peak. Än har jag inte gjort det så jag är inte skyldig dig några pengar J.

Nä nu ska jag åka hem till mina män.

Klipp & färg

Var å klippte mig, eller hela lilla famlijen var faktiskt å klippte sig i helgen, hos underbara P.
Är såååååå nöjd med färgen. Hade gärna klippt mer på håret, men P sa att vi måste spara lite inför bröllopet =)

Här är resultatet av hårfärgen
image23

T´s kommentar när jag kom över torget för att möta honom och Alvin var : Denna gången behövde jag inte kolla på gångstilen att det var du. Äntligen är min tjej tillbaka med sin underbara hårfärg.
Hiihii va glad jag blev när han sa så, han som jag älskar den rödahårfägen den är så Jag.

Hoppas alla har haft en nice helg!

Helgens bravader

image21
Lussebak

image22
Fika hos underbara vännen S. Alvin käkade majskrokar och smörgåsrån. Softade i soffan och kollade på pippin utanför fönstret. Aldrig har han legat/suttit still som han gjorde då eftersom det var ett fågelhus precis utanför fönstret. Han älskar PIPPIN som han skriker så fort han ser en fågel

Har varit dålig på att uppdatera, har så sjuuuuuuuuukt mycket att göra på jobbet. Men jag hoppas det lugnar ner sig mycket snart!!
Kram kram