Tidig morgon i Kungsträdgården



I fredags åkte jag, mamma och A till Stockholm för en mys-helg.
Vi hann med shopping, besök på museeum, Skansen och denna tidiga lördagmorgon innan butikerna vaknade sprang vi runt i Kungsträdgården och red på lejonen.

Det var en alldeles lagom helg och vi grejade i vår egen fart.
Jag får säga Tack snälla goa pappa som bjöd oss på detta. Och en STOR puss till min man T som var hemma och rev ut det gamla badrummet medan vi roade oss.

Snart är det semester om exakt 1h 45min.  Wiiiieee!

Trevlig helg till alla!

Säga vad man vill.......

Ja säga vad man vill om vår hund Rut, men klok det är hon inte.
Vi var hemma hos mina föräldrar och mamma hade hängt tvätt i deras torkskåp. Rätt vad det är så hör vi hur det dunkar och bonkar, ut från tvättstugan kommer Rut gående med en BH över ryggen :S. Ru har en förkärlek för fuktiga saker så som handdukar, ny hängd tvätt, badkläder mm mm.