Tidig morgon i Kungsträdgården



I fredags åkte jag, mamma och A till Stockholm för en mys-helg.
Vi hann med shopping, besök på museeum, Skansen och denna tidiga lördagmorgon innan butikerna vaknade sprang vi runt i Kungsträdgården och red på lejonen.

Det var en alldeles lagom helg och vi grejade i vår egen fart.
Jag får säga Tack snälla goa pappa som bjöd oss på detta. Och en STOR puss till min man T som var hemma och rev ut det gamla badrummet medan vi roade oss.

Snart är det semester om exakt 1h 45min.  Wiiiieee!

Trevlig helg till alla!

Kommentarer
Postat av: emma

Mysig liten minisemester ni har gjort :) Hittade din blogg nu faktiskt, eller rättare sagt min kompis janni visade mig till den. Om du undrar vilken emma det är som skriver så är det elins lillasyster. Kram på dej!!

2008-07-19 @ 19:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback