De små tingen

Det är de små tingen i livet som gör mig lycklig.
Igår kväll tog vi oss en lite promenad på kvällen. Hand i hand och bara pratade jag och T.
Det är så lite som gör mig så lycklig.
T har varit ute och rest mycket denna månaden så igår kom han hem från sista resan på ett bra tag.

Kändes skönt att ha honom hemma. Lukta på hans arm när han håller om mig när vi ska sova.

Det är kärlek

Kram!

Jag ska bättra mig


Ahhh.....nu är jag tillbaka. Har haft feber och öroninflammation på köpet.
Trååååkigt att ligga hemma och se på TV. Som tur är har hundarna varit väldigt snälla och legat i soffan med mig och sovit.

I helgen, innan jag blev sjuk, så var jag och T till Örebro och sov på hotell. Supermysigt.
Shoppade lite kläder, ett par supersnygga stuprörsjeans och cityshorts för oss med bebismagar. Det värsta var när jag kom fram till kassan på HM där jag köpte shortsen var att expiditen sa ” jag det är kul att sånna som ni också kan få klä er snyggt” VAddå sånna som ni?!?!?!  Kan man inte vara snygg bara för man är gravid? Hmmmm....jaja hon får tro vad hon vill, men man kan vara snygg trots att man är gravid, eller hur
Charlotte??

Annars har det inte hänt så mycket pga att jag blev sjuk på söndagkväll *suck*

Jo vi har varit på ultraljud =) Det var spännande, fast jag tror T var mer uppspelt än mig över det. Skönt att se att det är nåt som sprattlar där inne.


Nä nu ska jag jobba lite.
Återkommer med fler intressanta (?) inlägg senare.

Äntligen i min ägo

Har inhandlat en jordgubblotion från BodyShop så nu går jag runt och luktar jordgubbsmilkshake hela tiden.
Mums!! Mycket bra för mig som har torr hund. När lotionen är slut går jag över till BodyButtret.
Jag kan varmt rekomendera denna "smak"
12859-39

En vanlig tisdag

Det är fint väder och jag njuter.
Ännu mer hade jag njutit om det hade varit maj och det var torrt på marken.
Men nu kan man inte få allt på samma gång.
Jag har juh fått sol, ganska varmt ute och en väckning av mina underbara hundar som kom upp hoppandes till mig i sängen och kröp ner hos mig, Det är mina små pinglor.

Vad ska man ta sig för idag?  Jo jag ska såklart jobba. Sitter och sparar ner massa saker från min dator på skivor så det enda jag kan göra nu, undertiden, är att blogga och läsa på nätet.
I eftermiddag blir det lite Pump och sen bär det av till min underbara vän S och så ska jag bli bjuden på mat och så ska vi se på Desperate som vi alltid gör på tisdagar.
Tisdagen är helig. T kan ibland dumt fråga ”Ska vi gå på bio ( etc) idag (tisdag) ??”  Det enda han får till svar är en blick och då ve han att han har frågat på fel dag =) Men det är som med hans lördagar och söndagar då det är engelsk liga fotboll på TV. =)

Är det verkligt?!?!

Hur kan någon få för sig att göra nåt som detta?
Helt jävla sjukt i huvudet!! Jag blir så ledsen när jag läser och hör om det.
Sjuka människor.

Tilda&Rut

Tila&Rut
Mattes små älsklingar.
Den första och enda bilden de kommer att sitta stilla på tillsammans.


Dove Summer Glow


Japp jag är en av alla de människor som faller för reklamen.
Glad i hågen traskade jag ner till H&M för att inhandla mig en Dove Summer Glow. Tog den ljusa nyansen för det int skulle se för mycket ut så här på vintern.
Visst blev det färg av den, men lukten var lika unken som vanlig BUS.
När jag sedan tar av mig min vita BH efter dagen så ser jag att den har färgat av sig på den.
Även min Tshirt har fått märken.
Så jag kan inte rekommendera den. Tyvärr.
Fast om du bara använder mörka kläder och underkläder så kan den väl rekommenderas.

Den får 2/5 av mig, fast jag kan sträcka mig till en 3:a om man använder mörka kläder.

Lite nya kategorier

Nu har jag fixat till kategorierna.
Mode: För mode såklart. Kommer att skriva om det jag känner för. Vilka kläder jag sett och gillar, och vilka som kläder sig bra och dåligt. Det kommer inte att vara några outfits, som en del flickor i fjörtonsårs ålderna som  man sett här, för 10000-tals kronor.
Skönhet: Lite produkter som jag provat och vill hissa eller dissa
Hund. Mina vovvar tar upp en stor plats i mitt liv så å och då kommer det blider på dem och lit snack om dem
Dagen: Det är precis vad det låter. Dagens mat/låt/outfit/tanke osv osv
Veckans: Ungefär samma som dagens fast här är det åt som har varit i mitt huvud hela veckan.


Hoppas jag inte skrämde bort er nu =)

Ha det bra!




En ny start

Nu har jag övergett min gamla blogg.
Det är dags att starta en ny.
Starta en ny blogg får jag väl göra eftersom jag har startat mitt nya liv =)

Det nya livet innebär att jag ska bli mamma eller jag kanske ska säga att jag å T ska bli föräldrar i sommar.
Känns spännande och skrämmande, men samtidigt underbart.

Inte för att jag bara kommer att ägna min blogg åt barnsnack, nej nej. Men jag kände att det var dags att starta på ny kula och skriva det jag vill skriva om.

Hoppas att några gamla hänger med och några nya tillkommer.
Mitt mål med denna blogg är inte att bli poppis, mitt mål är bara att få utrycka mig och om nån gillar, eller ogillar det jag skriver så får ni väl kommentera det.

Bloggen kommer att innehålla en blandning av allt mellan himmel och jord.
Jag är jag och ingen annan, i min värld är jag båda underbar och avskyvärd.

Nu börjar resan!
Ciao!