Målvakt vs. forward?

TVn går varm hemma hos lilla familjen S (dvs hos oss) nu i fotbolls-EMtider.
Det skriks och pratas så att jag tror att min man, haaa jag kan kalla honom man nu, sitter och pratar i telefon eller har bjudit in någon utan att jag hört att de har kommit in genom dörren.
Mitt fotbolls intresse är MYCKET svalt. MEN igår så började det banka i bröstet på mig när det var Italien mot Spanien. Men inte var det gula kort och snygga passningar som gjorde det, det var målvakten i Spanien.
Iker Casillas, vilken man. Å vilka räddningar!! Hejja Spanien säger jag bara.
Dock är det också ödet, jag tror jag måste skilja mig, vi är födda på samma dag samma år!!
Nä nu får jag ge mig *s* men det var ett trevligt inslag i EM att det finns grabbar att titta på.
Det brukar vara döfött på de matcher jag kollar på Div 5 på Mariebergs IP, förutom min T da =)

Men får jag välja mellan spansk landslagsmålvakt eller forward i Sommaro IF så är valet enkelt. Det blir juh forwarden i Sommaro!!


Vad är det med killar och toaletter?

Vad är det med killar och toaletter?  
Jag jobbar på en arbetsplats där det är 25 killar och 4st tjejer(kvinnor).
Vi har 2st separata damtoaletter för att vi ska få ha dem i fred.
Men var eviga dag är det ngn herre som är inne på "våra" toaletter och gör sina behov.
På daglig basis får man fälla ner toasitsen, torka nåt "blött" på ringen och stå ut med fartränder.
Det jag då undrar över är: Gör de så hemma och varför dressear inte deras kvinnor dem bättre?
Typ alla herrar har flickvän/sambo/fru och nån av dem måste väl ogilla vad deras män gör?
JAg skulle bli tokig om T gjorde så.
Är de stolta över sin fartrand och tycker de att det är deras rätt att sprutlackera toaletten med urin??

Hmmm blev ett ganska osmakligt inlägg, men detta har upptagit mina tankar sen jag var på "damrummet" och tvättade händerna innan fikan imorse.

Jag vill va ledig!

Bra 3 dagar kvar tills vi åker till Kreta, men jag vill va ledig nuuuuu!!
Passande väder för att åka till Kreta, NOT! Men jag bryr mig inte om solen just nu, jag vill bara mysa med min familj