Vad är det med killar och toaletter?

Vad är det med killar och toaletter?  
Jag jobbar på en arbetsplats där det är 25 killar och 4st tjejer(kvinnor).
Vi har 2st separata damtoaletter för att vi ska få ha dem i fred.
Men var eviga dag är det ngn herre som är inne på "våra" toaletter och gör sina behov.
På daglig basis får man fälla ner toasitsen, torka nåt "blött" på ringen och stå ut med fartränder.
Det jag då undrar över är: Gör de så hemma och varför dressear inte deras kvinnor dem bättre?
Typ alla herrar har flickvän/sambo/fru och nån av dem måste väl ogilla vad deras män gör?
JAg skulle bli tokig om T gjorde så.
Är de stolta över sin fartrand och tycker de att det är deras rätt att sprutlackera toaletten med urin??

Hmmm blev ett ganska osmakligt inlägg, men detta har upptagit mina tankar sen jag var på "damrummet" och tvättade händerna innan fikan imorse.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en bra dag!:)

2008-06-05 @ 11:29:12
Postat av: Anonym

http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206

2008-06-05 @ 11:40:13
Postat av: Anonym

Vi har två badrum hemma.

Min sambo får göra sina behov på "sin" toa :)

2008-08-03 @ 19:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback