Klänningen på bild

http://www.foreverbridals.com/gownpix.asp?Style=38103

Här är klänning som jag har beställt. Det röda ska vara rosa istället. JAg är sååååå nöjd.
Ser juh dock inte ut som en modell i kroppen utan mer som  Barbamamma  =)


Längtar tills jag har den i min ägo!




Bilden kommer från  http://www.foreverbridals.com/

Klänning!

Nu är den köpt! Klänningen är beställd från England och kommer i april!
Wiihooo!


Är man stressad från dagis så är man...

Kom till jobbet i mina rosa gummistövlar å såg ut såhärimage24

Tomas kommentar på det hela: Hade gummiboots på dig?!?!

Nu var det klart!

Så nu är inbjudningskorten färdiga till bröllopet. Snälla J har gjort jättefina kort.
SKa ringa till honom eller kila in innan jag å A åker från jobbet och säga att det är bara att göra iordning dem.
Wiiihoo det börjar närma sig bröllop nu. Bara 3 och en halv månad kvar*!!

Nä nu ska jag ta ut papper på hindersprövning och efternmansbyte och sen bär det av hemmåt och laga mat.

A har juh börjat på dagis nu så han är sååååå trött. Inskolning avslutas på fredag, sen är jag heltidsarbetande igen!

Ha en bra dag!!