Nu var det klart!

Så nu är inbjudningskorten färdiga till bröllopet. Snälla J har gjort jättefina kort.
SKa ringa till honom eller kila in innan jag å A åker från jobbet och säga att det är bara att göra iordning dem.
Wiiihoo det börjar närma sig bröllop nu. Bara 3 och en halv månad kvar*!!

Nä nu ska jag ta ut papper på hindersprövning och efternmansbyte och sen bär det av hemmåt och laga mat.

A har juh börjat på dagis nu så han är sååååå trött. Inskolning avslutas på fredag, sen är jag heltidsarbetande igen!

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Såg att du hittat mej :) Jag läste det du skrev om julkort på barn... Jag fullkomligt älskar det! Jag tycker det är as-gulligt med barn och små tomteluvor och krampaktiga leenden :)

Postat av: Kajsa

ja det är en hatblandad krälek. Tycker dock det är jobbigt när föräldrarna säger : " Visst var hon sööööööt i tomteluvan" å det jag vill svara är att Nej, jag såg inte ens vems barn det var.
Jag är såååå hemsk!!

2008-01-16 @ 19:08:27
URL: http://underbaroch.webblogg.se
Postat av: Anonym

Tjenis!! Visste inte heller att du bloggade! Fasen va kul att ni ska gifta er!! Du ser.. vi ses/hörs för sällan för man blir inte uppdaterad om sånt här! Gav en sk. award till dig på min blogg! Kram Jessica m fam.

2008-01-20 @ 16:01:43
Postat av: Jessica

Jaha.. mitt namn försvann i kommentaren!

2008-01-20 @ 16:02:39
URL: http://familjibusterud.blogg.se
Postat av: Jolin

Nu har jag hittat din blogg! Blev så full i skratt när jag läste om julkorten på barn! Känner mig verkligen rå-träffad då vi puffat o piffat med barnen när vi ska ta kort. Eller ja, mest Holly. Den här julen blev det inga julkort, endast iförda overall ute o skickat på mailen!

2008-01-23 @ 11:16:24
Postat av: Kajsa

Äh känn dig inte träffad. Det är bara jag som är en surkärring =). Men ibland undrar man hur föräldrarna tänkte när de skickade ut kortet och barnet ser minst sagt......konstigt ut.

2008-01-23 @ 14:43:10
URL: http://underbaroch.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback