Jag ska bättra mig


Ahhh.....nu är jag tillbaka. Har haft feber och öroninflammation på köpet.
Trååååkigt att ligga hemma och se på TV. Som tur är har hundarna varit väldigt snälla och legat i soffan med mig och sovit.

I helgen, innan jag blev sjuk, så var jag och T till Örebro och sov på hotell. Supermysigt.
Shoppade lite kläder, ett par supersnygga stuprörsjeans och cityshorts för oss med bebismagar. Det värsta var när jag kom fram till kassan på HM där jag köpte shortsen var att expiditen sa ” jag det är kul att sånna som ni också kan få klä er snyggt” VAddå sånna som ni?!?!?!  Kan man inte vara snygg bara för man är gravid? Hmmmm....jaja hon får tro vad hon vill, men man kan vara snygg trots att man är gravid, eller hur
Charlotte??

Annars har det inte hänt så mycket pga att jag blev sjuk på söndagkväll *suck*

Jo vi har varit på ultraljud =) Det var spännande, fast jag tror T var mer uppspelt än mig över det. Skönt att se att det är nåt som sprattlar där inne.


Nä nu ska jag jobba lite.
Återkommer med fler intressanta (?) inlägg senare.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Klart man ska va snygg, man ska va as-snygg! Dumma tant-tönt-expedit! Skönt att ULet va bra!

Postat av: Kajsa

Japp det var en lättnad att Ulet var bra.
Visst ska man va snygg trots att man är gravid, inte mysbyxor här =) Jag gillade som sagt din krönika om mamma-lyx.

2006-03-31 @ 10:27:27
URL: http://underbaroch.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback