Klipp & färg

Var å klippte mig, eller hela lilla famlijen var faktiskt å klippte sig i helgen, hos underbara P.
Är såååååå nöjd med färgen. Hade gärna klippt mer på håret, men P sa att vi måste spara lite inför bröllopet =)

Här är resultatet av hårfärgen
image23

T´s kommentar när jag kom över torget för att möta honom och Alvin var : Denna gången behövde jag inte kolla på gångstilen att det var du. Äntligen är min tjej tillbaka med sin underbara hårfärg.
Hiihii va glad jag blev när han sa så, han som jag älskar den rödahårfägen den är så Jag.

Hoppas alla har haft en nice helg!

Kommentarer
Postat av: jessica

va fint det blev :)
gillar koftan oxå och såklart väldigt avis på boobisarna, haha! :D

Postat av: Karin

Skitsnyggt!!

2007-12-20 @ 21:48:28
URL: http://lyckligtliv.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Tack å tack!!!
Jessika: Du behöver INTE va avis på dem, de är som sagt ivägen.
God jul på er!!

2007-12-22 @ 13:37:35
URL: http://underbaroch.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback