De duggar inte tätt!

Apropå dethär med att gå ut (Läs förra inägget) så satt jag och vännen E och surfade runt på nätet och kollade mingelbilder för någon vecka sen.
Båda satt tysta och hummade för oss själva när vi kollade på bilderna från BMB  här i stan. När vi kollat en liten stund säger E " Känner du igen nån??" Jag ransakar mig själv och säger  " Alltså jag känner igen folks småsyskon annars duggar de man känner inte särskilt tätt.
Alltså vart ska man ta vägen om man vill festa till det en lördagskväll?? Det är inte så fasligt längesen jag var ute men då var vi på Korriander, mycket trevligt ställe men inte så mycket till dansgolv på vintern. Mycket fester har det varit denna vintern så behovet av att gå på krogen har inte varit särskilt stort.
Men nu är det alltså dags att svänga de lurviga. Det får nog bli en runda på alla ställen så får vi väl bestämma oss för vilket som passar oss bäst, ju mer öl man dricker desto roligare kommer det att bli det brukar va så iaf.

Nä nu är det dags att sluta filosofera och avsluta dagens arbete.
Tjingeling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback