Dagens

DAGENS VILL HA: Helg!
DAGENS KLÄDSEL: Svart top, multifärgade kjol m högmidja, leggins och ballerina. Jag trotsar regnet!!  
DAGENS SMINK: Mascara, eyeliner, bronzepuder och lite läppglans
DAGENS FRISYR: Page med snelugg
DAGENS HÄNDELSE: Jag fick visa leg på systemet och när jag köpte snus idag. WTF!!?!
DAGENS LÅT: I´ve been loving you to long-Otis Redding
DAGENS PLANER: Jobba, hämta A, lämna A hos farmor och farfar, städa huset, handla mat, hämta A igen och sen hem och fredagsmysa
DAGENS SAKNAD: Ingen för jag pratade med vännen S i telefon förut*glad*
DAGENS DUMMASTE: Regnet och kylan, vart tog våren vägen?
DAGENS SJUKA: De flesta på jobbet. Rejält manfall idag  
DAGENS DROG: Musik. Inget piggar upp som musik på en grå dag
DAGENS KRAM: A när han vaknade imorse
DAGENS PUSS: T innan jag åkte till jobbet.
DAGENS KÖP: Vin, öl och mat.
DAGENS GODIS: Inget alls.
DAGENS HUMÖR: Hur pigg och glad som helst trots regnet.
DAGENS ORD: Rek.brev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback