Dagens

DAGENS VILL HA: En pratstund med min vän som är så arg och långsint.
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, linne, top och rosa Puma
DAGENS SMINK: Mascara, rouge och läppstift
DAGENS FRISYR: Min vanliga page med uppsatt lugg.
DAGENS HÄNDELSE: Har inte hänt nåt särskilt idag.
DAGENS LÅT: Can´t take my eyes off of you-Lauren Hill
DAGENS PLANER: Jobba, hämta A, träna och laga mat.
DAGENS SAKNAD: Saknar min vän.
DAGENS DUMMASTE: Vädret.
DAGENS SJUKA: Att tandläkaren än en gång ombokade min tid.
DAGENS DROG: Musik
DAGENS KRAM: Av A när han var färdig på pottan imorse.
DAGENS PUSS: Har inte pussat nån idag.
DAGENS KÖP: Sallad till mig och N på Lilla Saluhallen.
DAGENS GODIS: Är inge sugen alls idag.
DAGENS HUMÖR: Trött, ont i magen och längtar till helgen.
DAGENS UTTRYCK: Glöm gammalt groll nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, besök gärna min blogg! :)

Och när du väl är där, kan du väll klicka på länken jag har på sidan vid min meny? :)

2009-05-28 @ 14:46:07
Postat av: julia

Hejsan, besök gärna min blogg! :)

Och när du väl är där, kan du väll klicka på länken jag har på sidan vid min meny? :)

Postat av: K

Men...man kan inte vara osugen på godis...det går bara inte. ;)

2009-06-06 @ 14:08:41
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Kajsa

K: Jo jag lovar att man kan vara det efter HUR mycket lunch som helst som sedan avslutas med kladdkaka ;)

2009-06-08 @ 12:50:53
URL: http://underbaroch.webblogg.se/
Postat av: FLOOSAN-LIVET SOM MAMMA

Bor du i Karlstad?

2010-01-19 @ 14:56:02
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback