Avslutar med en dagens

DAGENS VILL HA: Riktig vår!
DAGENS KLÄDSEL: Klänning, linne, leggins och rosa sneakers
DAGENS SMINK: Mascara, rouge och läppstift
DAGENS FRISYR: Som vanligt
DAGENS HÄNDELSE: Glassen på eftermiddagsfikan. Killarna sa att vi skulle ha dagens glass med mig varje dag kl14. Ujujj va runda vi kommer bli =)
DAGENS LÅT: Hit me up med Gia Farell.
DAGENS PLANER: Promenad med J, laga mat med A, lägga A och sen bänka mig framför TVn
DAGENS SAKNAD: Idag saknar jag bara solen som lyser med sin frånvaro på em.
DAGENS DUMMASTE: Att hela lilla familjen försov sig til kl 0730. A är tydligen ingen bra väckarklocka längre.
DAGENS SJUKA: En på jobbet som har fått magsjuka!!! Tvättar händerna så jag är snart skinnflådd.
DAGENS DROG: Catch mini mint vanila
DAGENS KRAM: Av A när han vaknade
DAGENS PUSS: T när han åkte till jobbet.
DAGENS KÖP: Glass
DAGENS GODIS: Banan.
DAGENS HUMÖR: Är på ett sjukt bra humör och har varit i flera veckor, hoppas det inte ändrar sig.
DAGENS ORD: Fakturera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback