Dagens

DAGENS VILL HA: En resa till Barcelona.
DAGENS KLÄDSEL: Klänning, leggins och stövlar
DAGENS SMINK: Mascara, ögonskugga och eyeliner
DAGENS FRISYR: Min vanliga page.
DAGENS HÄNDELSE:  Dagis ringde och säger att A har magsjuka =( Mormor har fått hämta för jag kan inte åka från jobbet och T är ute och reser. Attans. Mormor ringde nyss tillbaka och säger att han är HUR pigg som helst och äter maten hemma. Why?!?!
DAGENS LÅT: What if med Coldplay. Kan lyssna om och om igen för den är så fin.
DAGENS PLANER: Jobba, åka hem till A, ta det lugnt och se på Greys.
DAGENS SAKNAD: Som många gånger förr saknar jag vännen S. Varför måste hon bo i en annan stad?!?! =(
DAGENS DUMMASTE: Att jag försov mig och fick JÄTTE bråttom.
DAGENS SJUKA: Arbetskamrat N som är magsjuk. Tvättar mina händer så att de är som fnöske nu.
DAGENS DROG: Ananas te
DAGENS KRAM: Av A när han och T gick till dagis.
DAGENS PUSS: Av T när jag mötte honom utanför huset innan vi åkte till jobbet.
DAGENS KÖP: Idag är det köpstop för mitt VISAkort krånglar.
DAGENS GODIS: Apelsin.
DAGENS HUMÖR: Trött, trött och åter trött. Blir det när jag försover mig.
DAGENS ORD: Hygglo.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Känner igen.. Lukas har oxå magsjuka. Har bytt X antal blöjor senaste dygnet! Men inget fel på humör eller matlust.. Weird!

Hoppas allt är bra med er annars.. Här är det ganska mkt nu iom Jesus Christ musikal jag ska va med i. Men riktigt kul! Stor Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback