Dagens

DAGENS VILL HA: Sömn. Stort behov av det idag när jag har haft en mycket förkyld liten skrutt liggandes på mig nästan hela natten.
DAGENS KLÄDSEL: Klänning, strumpbyxor, kofta och stövlar.
DAGENS SMINK: Mascara, rouge och läppstift
DAGENS FRISYR: Stökig efter en snabbfix imorse.
DAGENS HÄNDELSE: A som skulle bada imorse när han vaknade för han var svettig, på bättringsvägen alltså.
DAGENS LÅT: Lay all your love on me-ABBA
DAGENS PLANER: Jobba, träna, laga mat och mysa med grabbarna.
DAGENS SAKNAD: I vanlig ordning vännen S. Men fick nyss ett underbart SMS att hon kommer till stan ikväll och stannar i en månad! Jag flyger på rosa moln.
DAGENS DUMMASTE: Min praktvurpa i en vattenpöl imorse vid posten så jag fick åka hem och byta kläder.
DAGENS SJUKA: A såklart och mamma som oxå blivit förkyld.
DAGENS DROG: V6 och Catch mini eucalyptus.
DAGENS KRAM: Av T när han väckte mig och A.
DAGENS PUSS: Fick ingen puss med A skrek "Puss mamma" när han satt och åt frukost när jag gick till jobbet. Duger gott =)
DAGENS KÖP: Vill inte köpa nåt idag, har noll lust till shopping.
DAGENS GODIS: Inget godis för min del idag.
DAGENS HUMÖR: Trött, arg och besviken. Alltså ingen bra dag egentligen.
DAGENS ORD: Inventering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback