Som duracell-kanin på Redbull

Alldeles för dåligt med bloggande sista tiden.
Alldeles för mycket jobb så jag blir snurrig.
Alldeles för mycket roligt som händer så jag skrattar så jag gråter.

Det är bara alldeles för mycket att bara sitta och titta framför datorn.
Men det är juh egentligen nu när det händer så mycket i livet som man borde blogga så det inte bara blir en massa blaj.

Jul och nyår var hur mysig som helst. Släkten på jul, vännerna på nyår.
Jag är nöjd med början av det nya året.
Nytt år, nya möjligheter.

Känner mig som en duracell-kanin på Redbull eller nåt så effektiv och pigg är jag.

Annars finns det roliga planer inom en snar framtid. Weekend med T, hälsa på Ts bror+familj, After Work med jobbet, födelsedagskalas mm mm.
Känns som att det kommer att bli en bra vinter/vår.

A växer så det knakar och pratar HELA tiden. Sjunger halva sin vakna tid och resten av tiden spenderar han med att trotsa sin mor & far. Det är liiivet det.

Men som sagt det finns mycket att se fram emot. Näst på tur står after work med jobbet, kan bli hur kul som helst med tanke på vad roligt vi hade allihop på julbordet. Jag och N kommer att ha vår egen lilla after work innan vi ska möta upp grabbarna på den "riktiga" after worken. Snurrigt?? Javisst!!

NÄ nu ska jag  åter dyka ner i min stora hög med papper.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback