Lyteskomik!

Host, harkel och snörvel trodde jag att det skulle låta från mig idag. Men icke idag låter det knappt från mig. Har en skalle som bankar och en hals som bara får fram smmmååååå låga ljud. Det är underbart att svara i telefon en dag som denna.
Vaknade imorse, jag och A försov oss såklart, och hade ingen röst nästan.
A kikade konstigt på mig. Jag förklarade tyst för honom att mamma har ont i halsen.
Den underbara ungen går fram till mig och blåser på halsen och ger den en puss sen säger han " Så mamma, det går bra nu" åååååhh va jag älskar honom.

Idag är det allmän lyteskomik på jobbet när jag ska försöka  pipa hur mig nåt. Killarna skrattar så de grinar när jag måste fråga dem nåt och skriver på små rosa lappar.
Jaja imorgon var jag bannlyst på jobbet sa pappa eftersom det snart inte går att höra vad jag säger.
Nä nu ska jag gå och hämta mig en STOR kopp te och försöka kurera halsen liiite.

Puss och hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback