Veckan bara rusar förbi

Hej och hå, redan torsdag!! Yeeeyy! Veckorna går i ett rasande tempo. Man börjar lite trött på måndagen och sen rätt var det är så är det fredag och det är dags att ta helgen.

Veckan har gått fort och det känns som man har gjort nåt varje dag.
Måndag: Shopping efter jobbet, laga mat, lägga A och åka och träna.
Tisdag: BVCkontroll med A, hämtade A på dagis, gick hem lagade mat medan A låg på golvet och ritade. Lång promenad med J, härligt att träffas igen gumman.
Onsdag: Träna 0645, hämta A på dagis, storhandla (som halva stan gjorde) på Maxi, hem och la mig på soffan för magen och jag var verkligen inte kompisar.
Torsdag: Idag blir det en sväng till stan för A växer så jag hinner inte med att shoppa kläder till honom.
Fredag: Lämna A hos farmor och farfar, träna och sen slänga mig på soffan och se Let´s Dance och äta nåt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback