TGIF!!

Äntligen är det snart helg! Det har varit en vecka med mycket jobb och pusslande för mig och T. Skönt att få helg och bara ta vara på tiden tillsammans.

Förra fredagen va juh vi på jobbet på After Work och hade riktigt trevligt. Efterfest hos en kompis till en arbetskamrat med öl, Jägermeister, GH3, Buzz och skönsjungande grabbar. Mindre lyckad avslutning när jag promenerade med en arbetskamrat och hans vän. Men det är utrett nu och allt blev ett STORT missförstånd.

I helgen ska det inte hända mycket. Städa, åka skridskor och pulka och träffa familjen L-K för lite lek och fika.

Nä nu ska jag springa ut och hjälpa killarna packa lite grejer och sen ska jag hämta mannen i mitt liv.

Ha en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback