Tar en dagens när jag ändå är igång.

DAGENS VILL HA: Lite nya kläder
DAGENS KLÄDSEL: Klänning, leggins och stövlar.
DAGENS SMINK: Mascara, eyeliner och läppglans.
DAGENS FRISYR: Min vanliga page, alldeles för långhårig och utväxt. Mössvarning!
DAGENS HÄNDELSE: A om ville somna om trots att klockan var 6. Då är det mysigt att lägga honom mellan oss i sängen.
DAGENS LÅT: The boy does nothing. *vickar på rumpan*
DAGENS PLANER: Handla, baka, laga mat och se nya avsnitten av Lipstick jungle.
DAGENS SAKNAD: Saknar ingen, bara sommaren.
DAGENS DUMMASTE: Jag som blev så rädd när en arb.kamrat kom runt hörnet så jag knäckte till mig i nacken. AJ!!
DAGENS SJUKA: Inget sjukt idag.
DAGENS DROG: Snus, som vanligt typ.
DAGENS KRAM: Av A när han vaknade.
DAGENS PUSS: Av T när han stressade iväg till jobbet  über-snygg i kostym.
DAGENS KÖP: Blöjor och lite kläder till A får det bli sen
DAGENS GODIS: V6 tuggummi om det räknas som godis.
DAGENS HUMÖR: Pigg och glad.
DAGENS ORD: Rillor.


Kommentarer
Postat av: Jenny

VISST Ä DEN BRA! Gud va söt då! Får ni dansa loss tillsammans :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback