Nagellack beroende? Javisst!

Ännu en dag är till ända. Ska snart åka hem med hunden för att sedan bege mig till stan.
Har ett ytligt hemskt shoppingbehov. Vet egentligen inte vad som ska inhandlas, men ett nytt nagellack behöver jag. Så det får det bli.
Har kommit på att jag är nagellacksberoende. JAg har regnbågens alla färger i skåpet och vill bara har fler. Mest gillar jag Malva (eller hur det stavas) och Dependlacken för att de är så små och man kan ha huuuur många som helst utan att det blir för dyrt och de torkar.
Så ett nagellack får det bli, eller jag kanske ska unna mig två??
Craaaaaazy!

Bild från www.depend.se

Kommentarer
Postat av: rebecca

jaa depend lacken är helt underbara just för att de finns i de skönaste färgerna men synd bara att de har så dålig kvalité!! har precis målat mina naglar i isadoras "power red, 115" underbar!

take care

Postat av: V

Gillar nedersta raden väldigt mkt.

2009-02-19 @ 14:01:01
URL: http://vickansfanclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback