Men jag blir tokig!

Jamen jag blir tokig!! Jag fattar inte varit energin och lusten tog vägen.
Det måste vara för att jag for runt som en duracellkanin på söndagen och måndagen så jag tog slut på all energi för resten av veckan.
Inte ens lite shopping hjälpte igår.
Dock blev det dåligt shoppat. Shampo, balsam och ett par örhängen.
Dock kom jag hem till mannen och sa " Så lätt spenderar man 500:-"
Mannen tittade frågande på mig och min lilla påse "Men vad är så dyrt då??" "Shampo och balsam"
" Jaja gumman, vill man lukta kola så får man betala för det" och så fortsatte han laga mat.
Han är ganska härdad nuförtiden med min inköp av hårprodukter.

Vart skulle jag komma med detta?? Hmmmm ingenstans egentligen bara att min energi var borta och att inte ens hårprodukts inköp kunde göra mig pigg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback