Med andan i halsen..

Dålig planering är vad jag och arbetskamrat N har. Det är vi som delvis har kokat ihop att vi ska gå på After Work allihop. Sen får jag frågan när jag går ut i produktionen " När ska vi ses da?"  Öhhmmm kliar mig i huvudet och går ursäktande därifrån. Tar ut de långa stegen med mina 10cm klackar och störtar mot Ns kontor. Med andan i halsen frågar jag " När ska vi ses??"  Hon tittar lite förvånat på mig. " Jadu, kanske kl17?" Jag tar yviga steg tillbaka ser lite oberörd ut och svarar " Ja typ kl17 kan vi ses"
Killarna ser frågande på mig. " Men du, vi kan väl inte ses så sent" får jag till svar.
Då orkar jag inte mer. Jag är en sån oplannerad människa så jag säger bara "Kom när ni vill så kommer jag och N (som är de enda tjejerna) när vi vill, bra va??"
De skrattar och går därifrån.
Fan va dålig jag är på att planera saker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback