Kvinnligfägring.

Lunchen är uppäten. Ingen kulinarisk upplevelse, men bra bukfylla.
Jag undrar vart energin från igår tog vägen. Tappade jag den när jag körde hem från jobbet igår?  Jag tror nog det.

Idag är det mycket att stå i på jobbet. Massor som ska göras och som ska skickas iväg. Kunderna är dumma i huvudet och skickar alldeles för tunga dokument så det tar år och dagar att jobba med dem och spara om det.
Kan de inte bara vara liiiiiite smarta dessa reklambyråer som göra deras
art-work?!?!

Pratade med vännen S igår som jag längtade såååå mycket efter. Hon var hemma i Sthlm igen. Synd att vi inte hann ses när hon var i stan, men har man influensa x 2 så är det en bra ursäkt. Dock tyckte A att det var dumt att S var sjuk för han ville "dega"=leka med play dough  med henne. Men det får han göra nästa gång.

Nä ringer grabbarna från lunchrummet och vill ha sällskap, får väl gå dit och sprida lite kvinnlig fägring över rummet...=)

Kommentarer
Postat av: Marieh

Det låter ju väldigt bra. =) Tack för tipset!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback