DAGENS...är uttråkad..

DAGENS VILL HA: Jag vill ha lite mindre att göra på jobbet.
DAGENS KLÄDSEL: Kjol, top, strumpbyxor och stövlar.
DAGENS SMINK: Mascara, eyeliner, ögonskugga x 2 och läppglans.
DAGENS FRISYR: Min vanliga uppklippta page
DAGENS HÄNDELSE: Att det tar 100år att spara om jobben som jag sitter med idag. Mycket dötid eftersom jag inte kan lämna datorn.
DAGENS LÅT: I Can´t say Im sorry med Erik Segerstedt (hemlig crush på honom)
DAGENS PLANER: Jobba, hämta A, laga mat, promenad med E, beställa soffa.
DAGENS SAKNAD: Längtar efter A.
DAGENS DUMMASTE: Att hunden börjar få en infektion i örat. Tur att ha veterinär vänner då.
DAGENS SJUKA: Två stycken har gått hem med vinterkräksjukan idag. Känner illamåendet sköljer över mig.
DAGENS DROG: Grönt te.
DAGENS KRAM: A innan jag åkte till dagis.
DAGENS PUSS: inga pussar idag för jag har fläskläpp efter vild lek med A.
DAGENS KÖP: En soffa förhoppningsvis.
DAGENS GODIS: Clementin, äntligen har jag hittat goda.
DAGENS HUMÖR: Tillfreds
DAGENS ORD: Bigkniv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback