DAGENS

DAGENS VILL HA: Nya kläder
DAGENS KLÄDSEL: Stuprör, linne, top, sjal och stövlar
DAGENS SMINK: Mascara, eyeliner och läppglans.
DAGENS FRISYR: Ganska slätstruken
DAGENS HÄNDELSE: Utskällning av grabbarna i stora lunchrummet för de inte kan städa upp efter sig. Slutade med att jag blev så arg så jag städade hela köket och diskade.
DAGENS LÅT: Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig HÅkan Hellström (måste vara världens längsta låttitel)
DAGENS PLANER: Jobba och gå på stan
DAGENS SAKNAD: Vännen S
DAGENS DUMMASTE: Att de inte kan diska efter sig! Grrrr...
DAGENS SJUKA: Att de är så sjukt dåliga på att diska. Jaaa jag vet att jag tjatar med jag är arg på det nu.
DAGENS DROG: Snus och Spotify
DAGENS KRAM: T när han åkte till jobbet
DAGENS PUSS: A innan han sprang in på dagis.
DAGENS KÖP: Lunch till mig och pappa. Och förhoppningsvis lite grejer på stan.
DAGENS GODIS: Inget godis så långt ögat når
DAGENS HUMÖR: Glatt
DAGENS ORD: Le

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback