Dagens

DAGENS VILL HA: Min goda matlåda
DAGENS KLÄDSEL: Top, kjol, strumpbyxor och stövlar.
DAGENS SMINK: Mascara, eyeliner, ögonskuggaX2 och rouge.
DAGENS FRISYR: Min vanliga page, dock fick jag till den snyggt imorse.
DAGENS HÄNDELSE: Nör jag kom till dagis imorse frågade de mig om det hänt en olycka på jobbet igår. A hade berättat att J var under stora maskinen. Fick förklara att J är under maskinen ibland så allt var ok. Hej å hå!
DAGENS LÅT: You give me something-James Morrison
DAGENS PLANER: Jobba, handla, laga mat och mysa med familjen.
DAGENS SAKNAD: Vännen S som ALDRIG kommer hem!!
DAGENS DUMMASTE: Jag, kom på nyss at jag glömde hänga tvätten som jag hade satt på timer i natt.
DAGENS SJUKA: En kille på jobbet som jämt är sjuk typ. Klenis!
DAGENS DROG: Snus, som vanligt typ.
DAGENS KRAM: Av A när han vaknade imorse.
DAGENS PUSS: Av A när han hoppade på mig i soffan när vi såg på Dora.
DAGENS KÖP: Galler till A´s hjälm. Insåg i helgen att det komemr puckar och bandybollar farande när vi åker skridskor.
DAGENS GODIS: Läkerol Salvi
DAGENS HUMÖR: Pigg och glad.
DAGENS ORD: Wellriktning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback