Tisdag

Va värdelöst allt känns när det är sånt här väder.
Inte ens vår underbara son kunde pigga upp morgonen när han sjöng nån ny sång från dagis. Eller jo det kunde han den va så söt, har aldrig hört den förut.
Den gick typ "Mindy (flicka på dags) är en flicka alla tycker om, alla barnen ropa snälla Mindy kom" Jag tror typ den lät så. Eller A sjöng den så. Får fråga fröknarna imorgon när jag lämnar hur den går.

Igår fick jag akut åka ner till stan och köpa en vinterjacka till A. Känns som det inte räcker med windstopper på morgonen när det är 1 grad.
Så nu är vinterstövlar, kängor, overall, mössa, fuskpolo, vantar och jacka inhandlade. Det börjar eka tomt i plånboken. Men han är värd var enda krona det älskade barnet.

Har roat mig idag med att fotografera produkter. Kände mig som Bingo Rimér när jag la upp kartongerna och bad dem pluta med munnen och brösten.  NOT!

Sen var det tydligen dags för nya kläder till alla pojkar fick jag berättat för mig så det har jag oxå varit och beställt till dem. Tog en ny färg på byxor och t-shirt så de ser jätte FAB ut i produktionen. Hmmmm undrar om man nånsin kan se FAB ut som kille i en produktion? Jo OK de som ser bra ut kan nog göra det, men mängden snygga killar här är.........*räknar i huvudet* Ja det blev 1 eller kanske 2, men den ena jobbar bara extra. Söta som socker, men alldeles för unga ;)

Nu nu ska jag fortsätta med bildbehandlingen så det blir klart ngn gång.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback