Kom på en sak

Nu blev det många inlägg på rad.
Kom på en otrevlig sak som hände i måndags.
A hade ramlat på dagis berättade mamma för mig när hon hade hämtat honom, hon hämtar honom på måndagar, och de trodde han hade slagit i tänderna.
När jag kom för att hämta honom så sa mamma att hon inte trodde det hade hänt nåt med tungan. Dum som ajg är bad jag honom visa tungan för mig, och då uppenbarade sig ett STORT jack som nästan hade gått igenom tungan och var ca 1,5cm långt. Hugha!! jag fick ståpäls på hela kroppen. Illa.
Men vår tappre prins verkar inte alls berörd av det så vi får vara nöjda att det gick bra och inga tänder for ut.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men usch.. Tur att det gick bra med tänderna! L har redan slagit ut en flisa på framtanden..

2008-09-04 @ 10:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback