Istället för fikarast

JAg orkar inte gå på fikarast. Jag ville bara sitta här och inte göra nåt. Tror jag ska slänga upp fötterna på skrivbordet medan alla andra dricker kaffe (uuuäck).

Tänkte påminnna mig själv om vad jag ska ta mig för denna veckan

Tisdag
Lämna tillbaka filmerna vi hyrde i söndags
Maila massa kunder jag ej hunnit svara.
Gå på stan och shoppa present till mamma.
Laga mat (om jag har otur)

Onsdag
Lämna A på dagis.
Laga mat.
Träna
Se på Idol när de sänder från Karlstad, tror jag.

Torsdag
Mamma fyller år. Hurra!!!
Kalas hos mamma & pappa på kvällen
Hämta A på dagis

Fredag
Slutar kl 1350 som vanligt.
Till tandläkaren med A för att dokumentera om det blev några skador när han trillade på dagis
Träffa några av mammorna från mammagruppen.
Träffa E på stan för fika och tjejsnack

Lördag
T har match i Karlskoga
Långpromenad med Rut
Bara göra vad jag har lust med.

Söndag
Umgås och mysa med min lilla familj

Det var den vecka det. Skönt att inte ha några planer för helgen, än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback