Alla goda ting är 3

 

Idag är det fredag och jag känner mig alldeles rådvill vad jag vill göra i helgen. Jag tror jag, mamma och vännen E ska åka på Oxhälja bara för att göra nåt annat. Men nu pratar de om regn och rusk imorgon och då känns det inte lika roande att gå på marknad.
JAja det löser sig det med.

Sen så vill jag se Batman på bio oxå. Men jag och mannen kan inte komma överns om vilken dag. Jag säger imorgon och då säger han "nää det är juh fotboll på tvn då" Jiippieee underbara fotboll som har börjar på TV. NOT!
Äh man kan väl gå på bio själv.... bara jag, Heath Ledger ,Christian Bale och en påse godis i biomörkret. Hmmm det lät inte helt fel.
Vi får se om vi kommer överns om nåt när T ringer efter hans lunch.

Nu nu är det dags för mig att börja jobba igen, ska hämta mitt hjärta kl 14 ♥


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback