Uppdaterar datorn

Det enda jag kan göra är att surfa. Jeeejjj!! En lista fick det bli



1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse ?
Men va faaan!

2. Hur mycket kontanter har du på dig ?
typ 40kr, köper allt med kort

3. Vilket ord rimmar på "testa" ?
Festa

4. Favoritplanet ?
Jorden såklart. En stjärnklar natt så är det underbart vackert.

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil ?
Jens

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil ?
Jsut nu, 4 minutes med Madonna

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu ?
Svart top, grå kofta, schal (eller hur det stavas) och BH

8. Sätter du etiketter på dig själv ?
Nope

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig ?
Nike

10. Ett ljust eller mörkt rum ?
Ljust

11. Vad gjorde du vid midnatt ?
Då sov jag lugnt i min säng.

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS ?
Tack själv :) fler promenader låter super. Skönt att det känns bättre! Kram

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven ?
Hmmm....ingen aning. Ingen i denna staden iaf.

14. Vilket uttryck använder du mest ?
Hmmm....ingen aning. "Kan jag tänka mig" eller "men du!"

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast ?
Till A imorse innan han sprang in på dagis.

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast ?
Rut såklart.

17. hur många olika sorters droger har du utnyttjat de senaste tre dagarna?
Droger.....inga någonsin.

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade ? Har inga rullar, bara digitala bilder och de är många


19. Vilken ålder har varit bäst hittills ?
Jag tror nog att det var som bäst när jag var runt 20. Nyss börjat jobbat. Livet lekte och vi hade riktigt kul jag och mina vänner.


20. Din värsta fiende ?
Att inte ha kontroll.


21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu ?
En bild av en norsk konstnär


22. Vad var det senaste du sa till någon ?
"Jamen det blev juh jätte snyggt."


23. En miljon dollar eller förmågan att flyga ?
Flyga, lätt!


24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu ?
Jajjemen.

25. Senaste låten du lyssnade på ?
One med U2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback