Tidig morgon

Idag vaknade A kl 0455. Jeeeejjj! Dock är jag ganska pigg vid den tiden så vi gick ner och bäddade ner oss i soffan och såg på Postis Per och Dora. Lite levande ljus och en god frukost. Dagen startade bra men tidigt. Var på jobbet kl 7 efter att ha väckt T kl 0650 innan jag åkte.
Jag älskar att komma lite tidigare till jobbet, då hinner man med lite innan växeln öppnar kl 8. Det bästa som finns är att sitta och jobba på en lördagmorgon för att sedan åka hem och äta frulle med familjen. Lugnt och tyst och jag är helt själv, kan spela hög musik och bara jobba utan att bli störd. Hmmm.....håller jag på att bli som min far? Nä det tror jag inte, men jag gillar när det är lugnt och tyst, vilket är svårt här när maskinerna går.
nä nu ska jag återgå till offerterna som ska skickas innan lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback