Simon & Thomas släng er i väggen

Livet bara susar förbi. Känns som det går i 120km/h. Dygnet skulle behöva 40timmar eller nåt liknande.
Men jag trivs, jag stortrivs. Jag är i mitt esse när det händer saker hela tiden.

På jobbet har vi kul och mycket att göra. Helgen spenderades med att måla om produktionspersonalens lunchrum och jag har väl aldrig fått så många kramar på en måndag som jag fick igår. Tur att jag fick dem på morgonen medan de fortfarande var rena och luktade gott ;)
Kändes givande att måla. Jag visste att de skulle bli så glada och det blev så snyggt så snyggt så Simon och Thomas kan slänga sig iväggen. Hahaa!

Idag är det mys med vännen S som kommer med tåget från Sthlm kl 17. Jag längtar så jag dör efter henne. Känner mig sprallig för att hon ska komma hem. Det enda tråkiga är att jag inte hinner träffa A nåt innan han somnar, men vi hade en lååååång morgon ihop imorse så det får väl räcka idag.

Nä nu ska jag hämta lite prover som ska skickas till kunder och sen är snart klockan 17 och jag ska hämta S och hennes vovvar på tågstationen.

Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback