Sexställningar och chokladmuffins

Idag är det fredag. Det känns skönt, men på samma gång stressande.
Har jag fått gjort allt innan jag drar iväg på mässa?? Nja, jag hoppas det iallafall.
Har ring till mässan och dubbelkollat så att vår pall med mässmaterial har kommit dit och det hade den. Tur!

Går dagen var trevlig. Avslutade dagen med promenad med en vän och sen hem och baka muffins till jobbet.
Muffinsen blev jättebra. Chocklad muffins med after eight. En garanterad kaloribomb men det kan man unna sig på en fredag.

Under fikarasten imorse diskuterade vi kamasutra (eller hur det stavas) . Vi läste i någon tidningen att det skulle komma ut en ny version av det. Det låter som en skämt, men vad vet jag. Hur ska nån komma på mer tokiga sexställningar??
Bläddrade i den för ett tag sen och insåg att jag inte skulle kunna genomföra en tiondel av dem utan att få kramp i varenda lem.  Vad kommer härnäst, att man ska slå knut på sig??

Var som sagt på promenad igår och vi lyckades gå vilse. Vi tog ett nytt spår för oss här i kära solstaden och lyckades verkligen gå så fel så vi fick vända. Han sa att han visste hur man gick men jag tror han yrade i nattmössan. Hahaa! Vilken syn det måste ha varit att se oss förvirrade höns irra runt.
Men vi fick en skön promenad och en trevlig promenad.

Pratade även med underbara vännen S på kvällen och fick prata av mig om ditten och datten. Längtar så efter henne. Varför skulle hon flytta till Stockholm.
Jaja vi lyckades iaf boka in en träff när hon kommer hit och boka in att jag ska åka upp till henne första advent. Ujuj stockholm på första advent är inte så kul. Men vi ska bara ta det lugnt så vi slipper julstressen.

Nä nu är det dags att rusa igen och dubbel kolla sakerna inför mässan.

Ha en riktigt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: K

Kamasutra verkar lite läskigt...fast an blir nog rätt vig. :)

Postat av: Kajsa

Ja vig lär man bli, eller ledbruten är nog ordet. Tänk oss stackars arma småbarnsmammor bryta oss i alla dessa ställningar. Tacka vet jag missionären =)

2008-10-23 @ 17:00:47
URL: http://underbaroch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback