Nåt kommer hända...

Har en såndär underlig magkänsla idag. Ni vet när det känns som att nåt ska hända. Typ nån ska ringa och berätta att de ska gifta sig eller skaffa barn eller göra slut.
Men det kan bero på min egen magkänsla.
Fredagen var mycket skum. Skulle behöva nån att prata med det.
Vad tror du Ruvmeister, får jag prata av mig med dig?? Jag känner att jag behöver det.

Nä usch jag får koncentrera mig på att jobba istället och ta tag i livet, det är juh trots allt en nya fräsch vecka *ironi*

Hoppas alla har haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hände nåt? Kram

Postat av: Kajsa

Jepp det ringde en kompis och berättade att han och hans sambo skulle flytta isär. Spoooky!

2008-10-07 @ 10:23:23
URL: http://underbaroch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback