Kan det bli bättre?

Fredag!! Kan det bli bättre?? Efter en vecka med massvis med jobb och olika saker på kvällarna känns det skönt att det är fredag och helg.
Ikväll ska jag ut och dricka ett glas vin eller 3 med underbara vännen J. Ska bli så mysigt och ses, vi har träffats allt för lite denna sommar och höst!! Men det hoppas jag att det blir ändring på  nu =)

Annars blir det inte många knop i helgen. Kanske ska jag sätta på vinterdäcken.....nä jag väntar och ser vad som händer med snöstormen, det skadar inte att promenera lite.

Igår var det tränings som stod på schemat. Dansaerobic, mycket kul. Det var lite folk och det är ganska skönt så man kan ta ut svängarna lite. Efter träningen tog jag en promenad med en annan vän J. Han hade med sig sin hund som måste varit snäppet stolligare än Rut. Trodde inte det fanns nån som var det, men nu har jag verkligen mött hennes överman.

Nä nu ska jag göra ett sista ryck innan det är dags att hämta den vackraste i världen, Alvin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback