Det gnager inom mig..

Nu gnager det sådär innuti mig igen.
Det är nog för att jag är stressad. Har supermycket att göra på jobbet, men det är på samma gång kul. Dagarna går fort och då blir det helg snart.

Stressar extra mycket eftersom det är mässa till veckan och jag åker upp till Stockholm på måndagen.
Massor som ska packas, planeras och INTE glömmas bort. Jag lär väl stå här på måndag och lasta i massor i bilen innan jag åker vid 7 tiden.
Lycka till säger jag till mig själv!!
Jag kommer att glömma bort så mycket. Måste komma ihåg att slänga ner mina visitkort i pallen som ska skickas imorgon. Mentalnote till mig själv!! OBS!!

Nä nu är det väl dags att jobba på lite innan dagen är slut och A ska hämtas på dagis.

Pussen på bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback