Kalla mig Marilyn!

Jepp idag har jag gjort en Marilyn Monroe (eller hur det stavas)
Gick ut i godanro efter lunchen för att slänga min och arbetskamrat Ns lådor från lunchrestaurangen, det jag inte tänkte på var att det blåste ute och jag har ganska vippig kjol på mig idag. Så rätt som det var tog det tag i min kjol och där stor jag med händerna fulla och försökte trycka ner den så gott det går.
När jag står där som bäst och försöker få ner kjolen hör jag applåder och visslingar. Vänder mig om och där står männen på det grabbiga grannföretaget och hejjar på.
Kunde inte annat än att skratta och ropa till dem "Det bjuder jag på".
Så någons dag har jag förgyllt idag =)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Ohh.. nice! Då gjorde du deras dag! Kram Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback