De tror att jag ligger med honom!

Fan va arg jag är.
Vad har killar för problem egentligen?! Hur vild fantasi kan man ha?!
Ja jag vet inte vad jag ska säga...
Var juh ute på promenad med arbetskamrat J igår och då berättade han att killarna på jobbet tror på fullaste allvar att jag och han har legat med varandra.
För att göra en lång historia kort. Vi var ute med jobbet, jag och arbetskamrat J tog följe hem eftersom jag bor på vägen hem till han. Detta var i början av oktober.
Bara för han var en gentleman och följde mig hem så resulterar det i att alla tror vi har legat med varandra. Det enda som var av närkontakt var en kram när vi skiljdes åt.
JAg blir så illans arg. Berättade det för T så att det inte kommer fram några osanningar till han. Stan är trots allt liten.
Vad tror de om oss egentligen? Jag är gift och har barn, han har sambo.
Ojoj va dåligt de måste ha att prata om, det värsta är att det inte har släppt det ÄN. Hur ska det gå på julbordet da? Jag får hålla mig låååååååångt borta från honom, eller förresten då undrar de kanske ännu mer.
Jaja det löser sig, men trött på killar blir jag iaf.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hmmm... va tröttsamt! Du får sluta va så flirtig, hihi =)

Postat av: Kajsa

J: Jepp det är helt och hållet mitt fel ;) Nej men skämt o sido, hur kan en promenad hem bli att man ligger med varandra. Ja kvinnor och män är från olika planeter! Hoppas lilla familjen mår bra!

2008-11-26 @ 11:15:08
URL: http://underbaroch.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Mmm stan är lite liten ibaldn och folk verkar ha för lite att bry sig om! Trött man blir på de!

2008-12-03 @ 21:11:42
URL: http://jennylindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback