Lista



FÖR 10ÅR SEDAN:
Var jag 17 år och gick 2:a året på gymnasiet.
* Var tillsammans med J
* Umgicks massor med min underbara partner in crime, Jessika.

 FÖR 5ÅR SEDAN:
*Läste jag till förpackningsdesigner.
*Höll på att lära känna T bättre.
*Vi flyttade ihop
*Åkte på vår första semester tillsammans till Bulgarien

 FÖR 3ÅR SEDAN:
*Började jag jobba efter min utbildning.
*Vi skaffade den stolliga hunden Rut.
* Semester i Egypten och Turkiet.  
*T friade till mig
*Vi fick reda på dagen före julafton att vi skulle få barn.


FÖR 2ÅR SEDAN:
*Föddes vår underbara son A.
*Vi var på en underbar semester/jobbresa i Barcelona på våren.
*Vår älskade hund Tilda dog. Ett sorgen och glädjens år.

1ÅR SEDAN:
*Var jag mamma ledig.
*Njöt av att träffa andra mammor och barn och bara vara med min lilla famlij
*Semestrade i Malmö, Köpenhamn,Stockholm och GÖteborg

IGÅR:
*Jobbade
*Återbesök på naglarna
*Myste med familje
* Såg på Greys

IDAG:
*Lämnade A på dagis
*Jobba
*Till stan och fixa nytt körkorts kort till T
*T ska fixa nytt VISA kort
*Laga pastasallad

IMORGON:
*Lämna A på dagis
*Hämta A på dagis
*Utvecklingssamtal på dagis
*Veckohandla på Maxi
*Slappa framför TV:n och se på vad jag vill efter som T har match =)

I ÖVERMORGON:
*Picknick med S och N
*Ut och äta med S och M, N är sonen M är maken =)
*Lämna A hos mormor och morfar där han ska sova över

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback