Biten på dagis, igen

Mamma hämtade som vanlig A på dagis igår, måndag. När hon ringde för att berätta hur det hade gått så sa hon att han hade blivit biten på kinden.
Detta är andra gången A blir biten och det är samma pojke. Förra gången tog denna killen några smakprov på A´s vad.
Vad ska man göra?? JAg tycker jätte mycket om vårt dagis och fröknar, men jag tycker det är så tråkigt att han ska behöva bli biten.
A har som tur är inte blivit bitig själv, som de säger att de kan bli om de blivit bitna. Och han har tydligen inte gråtigt. Hmmm....jag skulle gråta om nån bet mig i kinden så det bli blåmärke.
Jaja det får väl vara, men vi ahr utvecklingssamtal på fredag så jag får väl fråga lite mer då.
Vill inte prata med dem i kapprummet på morgonen när det är andra föräldrar där.

NÄ nu ska jag försöka jobba lite. jobblusten ligger på golvet just nu känns det som

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback