Dagens

Känsla: Lite trött. Det var jobbigt att kliva upp kl0530 känner jag nu
Äter: Som vanligt äter jag inget för tillfället. Dock åt jag en kanongod limpa till frulle på jobbet. Pappa hade inhandlat ngn smaskig med soltorkade tomater & oliver.
Lyssnar på: Alvin som snusar gott i vagene å Rut som snarkar i sin bur.
Tänker på: Att det suger rejält i shopping tarmen.
Längtar efter: Helgen. Känner att jag behöver helg, har varit en rörig vecka på jobbet.
Senast ringda samtal: Till T imorse så att han inte skulle glömma skötväska å tofflor till A när han kom hit
Senast mottagna sms: " Ja visst är det spännande. Jag ska köra försiktigt. Kramar"
Senast skickade sms: "Ja kom ni å hejja fram Christer Sjögren ;). I LOVE CHRISTER ;) =). Vi hörs imorrn. KRamar"
Trött på: Det tråkiga vädert. Ska dock inte klaga det kunde varit värre, hagel stora som tennisbollar!
Gillar: Det mesta idag med. Gillar vår nya vagn som jag hämtade igår, en Emmaljunga Scooter Grey/Apple
Vill ha:  En egen måne som jag kan åka till. Trallalalalallaaaaa
Senast diskuterade ämne: Hurvida det är ett vuxendagis eller ej här på jobbet. Jag säger att det är det.
Snart: Ska jag smyga bort å hämta lite offerter, dubbelkolla dem.  
Ikväll: Let´s dance och fredagsmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback