Dagens lista (ska börja med det nu)

Känsla: Måndagstrött och mätt
Äter: Har precis ätit lunch som bestod av en smaskig gryta och broccoli och blomkål.
Lyssnar på: Knäppet i elementet
Tänker på: Att jag hoppas vi hittar kläder till T till bröllopet ikväll, det börjar närma sig med stormsteg
Längtar efter: Att rörmockare B ska bli klar med vårt nya badrum idag! Å på att bada i det nya badkaret.
Senast ringda samtal: Till mamma å sa att hon skulle skicka med en mjölkkanna till jobbet m pappa.
Senast mottagna sms: "Det är jag som ska säga sorry INTE du. Fågelbon är bättre än inget. Puss å kram"
Senast skickade sms: "Sorry att jag skrattade åt ditt BHproblem. jag säger, hellre en normalstor BH än en BH som fågelbon. Puss å kram"
Trött på: Vädret. Kan inte solen kika fram igen?!?!?!
Gillar: Min familj och mina vänner. Gillar oxå tanken på att vi snart gifter oss =)
Vill ha:  Vill inte ha n¨åt, har allt jag vill ha. Kanske en godispåse. Är alltid konstant hungrig på måndagar.
Senast diskuterade ämne: Hurvida vi har registrerat oss hos Adobe eller inte.
Snart:  Släppa ut Rut på innergården på jobbet och fortsätta jobba
Ikväll: Prova kläder till T. och handla skor till tärna E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback