Dagens lista (igen)

Känsla: Glad, solen skiner och Rut ligger och solar.
Äter: Ingenting, dock har jag druckit grönt te.
Lyssnar på: Rut som gnager på ett ben i stolen mitt emot och Coldplay
Tänker på: Att jag måste tvätta och märka A´s kläder. Har missat att märka några kläder, fick lite påminnelse på dagis imorse
Längtar efter: Att bada! Ikväll ska jag ta ett långt skumbad efter jag varit på Pump. Badrummet är nu klart!!!!!!!!
Senast ringda samtal: Till Schenker och boka om en frakt
Senast mottagna sms: "joda han somnade efter att ha legat å sagt papp-i-pappa i en kvart. Många var på visningen, det ska f-n till att det inte blir sålt. Kramar"
Senast skickade sms: "Äh drit ner dig, du ska vara med i kyrkan även om et bränner i skinnet. Kramar syrran"
Trött på: Folk som inte svarar i telefon och tjatiga kunder
Gillar: Hela världen. Älskar alla idag, beror nog på vädret och att badrummet är klart. (Jag vet att jag tjatar om badrummet, men jag har längtat så efter ett STORT badrum)
Vill ha:  Ett litet hus vid havet och sitta å filura i.
Senast diskuterade ämne: Att BHarna på Change är SÅ bra. Visade upp mitt senaste köp på fikarasten.
Snart:  Ska jag fortsätta med en folder som jag håller på med till en kund
Ikväll: Träna Pump och BADA!!!! även laga mat och tvätta innan det är dags att träna =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhh va skönt att badrumet är klart. Nyfiken på att se det, får komma förbi nån dag!!'
Kramis

Postat av: Kajsa

Ni är hjärtligt välkomna att komma förbi å kika, måste bara städa bort allt byggdamm först ;) Kramar

2008-03-12 @ 18:55:45
URL: http://underbaroch.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback