Ännu en dagens...

Känsla: Trött. Hade as-svårt att sova inatt.
Äter: Inte mycket just nu, kl är juh bara 10
Lyssnar på: Regnet som smattrar mot fönstret och wellmaskinen som kör på högsta växeln.
Tänker på: att jag måste ringa Köpbarnvagn strax och byta färg på sulkyn som jag beställde igår. T hade tydligen nåt att invända mot färgen.
Längtar efter: Helgen. Sotrstädning och mys på stan m vännen S på lördag
Senast ringda samtal: Till en kund i England.
Senast mottagna sms: " Men det är ju lysande. Jätte gärna!! Mängder med kramar!"
Senast skickade sms: "Då hör jag av mig under fredagen. Puss å kram"
Trött på: Inte mycket idag, mig själv för jag inte sovit så bra inatt.
Gillar: Min underbara familj. Underbart att vakan av A´s stämma när han ropar på mamma.  
Vill ha:  Jag har ALLT jag kan tänkas vilja ha. Kanske nåt ytligt som ett nytt läppglans eller nåt vill jag ha =)
Senast diskuterade ämne: Att jag inte gillar att dagis ger A glass när vi har sagt att han inte ska äta sånt. Får fråga dem om det imorgon.
Snart:  Ska jag ändra i en layout från en kund. Kul kul!
Ikväll: Köpa lite grejer till badrummet( ja jag vet att jag tjatar), laga mat och börja städa lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback